Chat gesprekken

||Chat gesprekken
Chat gesprekken 2018-03-29T11:06:25+00:00

Project Description

Chat gesprekken

Hoewel de telefoon in 2018 nog steeds het meest populaire communicatiemiddel is om vragen te stellen, is live chat niet meer weg te denken bij veel bedrijven.

Live Chat

Een live chat biedt kansen om de omzet te verhogen, de kosten van klantcontact te reduceren en aan de hand van feedback de bedrijfsvoering te verbeteren.

Een live chat op uw website helpt met het genereren van leads via laagdrempelig contact. Daarnaast neemt uw conversie toe en inkomend telefoonverkeer zal afnemen.

Bezoekers van websites hebben vragen, of twijfels, ze zijn op zoek naar bevestiging. De mensen zijn tegenwoordig ongeduldig en stappen zo over naar de concurrent.

AAB Communicatie zorgt ervoor dat uw klanten meteen zijn vragen kan te stellen, en zo mogelijk geven we ook antwoord. We zorgen voor contactgegevens van jouw potentiële klant compleet zijn zodat je zelf, op een geschikt tijdstip contact kan opnemen.

  • Op werkdagen
  • Van 09:00 tot 23:00 uur
  • Live Chat wordt door ons bemand
  • Wij dagen de bezoekers uit om vragen te stellen
  • Eerste reactietijd maximaal 20 seconden
  • Alle chats direct in je mail
  • Vraag naar de eenmalige opstartkosten
  • Maandelijks opzegbaar.
Test Pilot aanvragen
Offerte aanvragen

Diensten

Contact Info

Overtoom 2a, 1901 EW CASTRICUM

Phone: 0251-362090

Web: Diensten AAB-communicatie