Klanten behoud

||Klanten behoud
Klanten behoud 2018-03-29T07:23:39+00:00

Project Description

Klantenbehoud

Nieuwe klanten lijken het belangrijkste wat er is voor bedrijven, zij krijgen korting of een welkomstcadeau.

Bestaande klanten lijken minder interessant maar niets is minder waar, zij mogen het volle pond betalen en worden alleen geholpen als zij met problemen het bedrijf benaderen. U bent dan eigenlijk te laat, het risico dat de klant bij u wegloopt is groot.

Bestaande klanten

Het is belangrijk dat u ook de bestaande klanten binnen de deur weet te houden, uw wilt uiteraard u omzet op peil houden. Onze medewerkers zijn getraind in het oppikken van verkoopsignalen en hebben ervaring met behoud van uw klanten.

Loyaliteit van de klant is niet te koop

U kunt de loyaliteit van de klant niet kopen, die moet u verdienen. Dit kan heel simpel door gericht in te spelen op zijn wensen en behoeften. De klant blijft uw onderneming langer trouw en het betaald zich dubbel en dwars terug. Een snelle interactie en een klantvriendelijke ondersteuning dat hebben uw bestaande klanten nodig, AAB-communicatie kan uw dat bieden.

Test Pilot aanvragen
Offerte aanvragen

Diensten

Contact Info

Overtoom 2a, 1901 EW CASTRICUM

Phone: 0251-362090

Web: Diensten AAB-communicatie