Diensten AAB Communicatie

|Diensten AAB Communicatie
Diensten AAB Communicatie2018-12-20T11:40:34+00:00

Diensten AAB Communicatie

Vraag informatie aan over onze diensten

Reviews

Dit vonden klanten van AAB- communicatie:

Annette Liefting van AAB-communicatie, heeft onlangs weer een belactie voor ons mogen doen. De positieve feedback die wij van onze relaties kregen stemt je heel gewoon blij. Dan weet je de juiste keuze hebt gemaakt door de opdracht bij AAB-communicatie onder te brengen.

Wij hebben de samenwerking als succesvol en uiterst prettig ervaren. Annette communiceert helder en rapporteert nauwgezet. De komende actie staat alweer op stapel, wij hoeven niet lang na te denken aan wie we daar opdracht toe zullen geven.

Mijn telefoon is belangrijk – mijn praktijk is eigenlijk altijd bereikbaar. De meeste nieuwe cliënten nemen contact met mij op via de telefoon. Internet geeft informatie, maar bij vragen of voor het maken van een afspraak – 9 van de 10x bellen ze. Mijn praktijk draait dank zij o.a de Telefoon.

Vooral op de maandag kijken mensen de week door en zien dat zij de afspraak met mij moeten verzetten – ze bellen mij. Vroeger ging ik wel eens een weekje weg naar het warme buitenland en dan zat ik elke dag met mijn agenda en telefoon de ingesproken berichten na te bellen – niet echt even los komen en loslaten.

Dit jaar wilde ik het anders doen – en dat is me buitengewoon goed gelukt. Eerst voor een aantal dagen uitgeprobeerd
– mijn telefoon doorschakelen naar AAB Communicatie.
EasyPeasy geregeld – een script opstellen, mijn agenda vereenvoudigd afgeven en mijn wensen vertellen – Telefoon doorschakelen en omdat ik ook in het weekend bereikbaar wil zijn heeft AAB Communicatie persoonlijk mijn cliënten te woord gestaan en netjes ingepland.

In september heb ik met een gerust hart voor 14 dagen mijn telefoon doorgeschakeld. Ideaal – helemaal geen zorgen en alles netjes teruggerapporteerd gehad. De herfstvakantie staat voor de deur en ik kan u met een gerust hart AAB Communicatie aanraden om je telefoon door te schakelen. Je cliënten/klanten zijn dan in goede handen, worden perfect te woord gestaan en zijn helemaal tevreden.

Waardering van klanten met 4 sterren AAB-communicatieCorine Geelhuijzen

Hollandlamp is een bedrijf die in verlichting doet en op zoek is naar projecten. Echter de core business van Hollandlamp is de online verkoop van verlichtingsartikelen. Daar moeten wij goed bereikbaar zijn en snel handelen. Bij een vraag hebben we in veel gevallen slechts 30 seconden om te acteren, anders zoeken ze een andere online aanbieder.

Wij hebben AAB- communicatie gevraagd de chat te doen voor Hollandlamp waardoor onze klanten doordeweeks en in het weekend tot 22:00 uur vragen kunnen stellen. AAB- communicatie filtert snel uit wat echte handel is en waar ik snel op moet reageren.

Van de eerste 100 chat’s hebben wij veel gezeur, gezeik en gezanik, maar 1 op de 20 geeft wel weer een reële kans op handel en hebben wij de eerste 2 maanden al € 9500.00 extra omzet kunnen genereren. Onze klanten waarderen de bereikbaarheid en wij zijn blij met deze extra handel.

Ik Jeroen Workum van Hollandlamp wil daarom AAB- communicatie aanbevelen aan iedereen die elke maand zijn omzet wil verhogen doordat AAB- communicatie voor je aan het werk is en jij lekker wat voor jezelf kan doen.

Je hebt van die dagen dat je geen tijd of mogelijkheid hebt om je telefoon te beantwoorden. Maar je wilt wel graag telefonisch bereikbaar zijn. Daarvoor is AAB communicatie van Annette Liefting de oplossing. Op dagen dat ik cursussen geef, deadlines heb of gewoon lekker op vakantie ben schakel ik mijn telefoon door naar Annette.

Hierdoor worden klanten keurig te woord gestaan en kan ik op een tijdstip die mij past terugbellen.
Echt een aanrader voor elke ondernemer.

Waardering van klanten met 4 sterren AAB-communicatieJanka Papa

Wij (fit20) zijn een franchise organisatie met meer dan 130 locaties (december 2018) in Nederland, ik ben eigenaar van onze fitness studio in Amstelveen en werk vanuit deze rol naar volle tevredenheid met Annette samen. Onze klant is gewend aan een hoge mate van service en punctualiteit, Annette weet deze behoefte met haar bedrijf AAB communicatie feilloos in te vullen. Omdat onze personal trainers op afspraak werken en continu met onze leden bezig zijn, hebben wij allereerst onze agendaplanning aan Annette uitbesteed. Dit is zo goed bevallen dat wij momenteel de totale klantcommunicatie door Annette laten uitvoeren. Annette regelt al het inkomende telefoonverkeer en belt onze potentiële klanten na wanneer iemand een aanvraag doet voor een vrijblijvende kennismakingstraining. Annette kent onze dienst en weet de juiste ´tone of voice´ te hanteren waardoor de klant het gevoel heeft dat Annette ´bij ons aan de balie zit´ Annette zegt wat ze doet wat ze zegt, zij levert hiermee fantastische ondersteuning aan onze leden, het team en mij als ondernemer.

Waardering van klanten met 4 sterren AAB-communicatieJasper van Doornik, Fit 20 Amstelveen

Beste Annette,

Jij neemt mijn telefoon op, dat klinkt simpel …
Jij regelt ook mijn agenda, als een klant zijn training wil verplaatsen.
Zodoende ben ik altijd bereikbaar voor de mensen die bij mij sporten en kan ik me richten op de werkvloer en de organisatie erachter.

Dat klinkt dus simpel … Maar is het zeker niet.
Ten eerste heelt mijn agenda een zee aan informatie en kleurtjes, om de verschillende opties voor mensen en type abonnement aan te duiden. Ten tweede bellen mensen helaas vaak last minute, waardoor je het systeem echt moet snappen, om de beste constructie te bedenken en regelen.

Dat doe jij dus als de beste en soms ook op, laten we zeggen ‘vreemde tijden’. Op het moment dat er in de studio iets voorvalt, ben je altijd bereikbaar voor mij en anticipeer je direct op de volgende stap. I k weet gewoon dat je het regelt en daarmee ontzorg je me enorm. Zo help je mee om onze titel ‘Beste kwaliteit sportschool van Alkmaar 2018’ op het vlak van klantencontact te waarborgen.

Eigenlijk wil ik je voor mijzelf houden ….
En dus, Niemand vertellen wat je kunt en doen ….
Maar, ben jij ook liever met de zaken bezig dan met je telefoon, denk dan eens aan Annette.

Thirza Schraa fit20
Alkmaar

Waardering van klanten met 4 sterren AAB-communicatieTriza Schraa 5 mei 2018, Fit 20 Alkmaar

Bouwbedrijf Jac Tromp is al even geleden met AAB- communicatie gestart om telefonische afvang te regelen op de momenten dat wij aan het vergaderingen hebben op kantoor. Wij zijn namelijk een kleine organisatie en hebben geen aparte balie met charmante receptioniste. Meteen al na de eerste keer dat AAB- communicatie ons hierin hielp waren wij laaiend enthousiast. Met deze positieve ervaringen breidden wij de vraag al snel uit en vroegen of zij wilde ondersteunen tijdens de vakanties en feestdagen.

Annette Liefting van AAB- communicatie ontpopt zich als een heuse aannemer en staat haar mannetje, zeker als het gaat om irritante telefoon verkopers, klanten met vragen of de steevast “vasthoudende huurders”met hun probleempjes. Allen worden zij keurig te woord gestaan.

Heldere gespreksverslagen en terugkoppeling van de gesprekken, adrem handelen en communiceren in geval van echte spoedgevallen. Dit maakt alles dat wij professioneler overkomen doordat wij meer en langer bereikbaar zijn. Tevens zorgt haar dienstverlening dat wij meer rust in de organisatie hebben en dit doet ze ook nog tegen een zeer vriendelijk tarief.

Ik, Jeroen Glorie van Bouwbedrijf Jac Tromp b.v. kan Annette Liefting van AAB Communicatie van harte aanbevelen voor iedereen die ondersteuning zoekt op het gebied van communicatie.

Bouwbedrijf Jac Tromp

Waardering van klanten met 5 sterren AAB-communicatieJeroen Glorie, Bouwbedrijf Jac Tromp
0
Telefoontjes
0
Gesprekken
0
Chats
0
Gemaakte afspraken

Diensten

Contact Info

Overtoom 2a, 1901 EW CASTRICUM

Phone: 0251-362090

Web: Diensten AAB-communicatie